dimarts, 22 de juliol del 2008

Totes les meves disculpes

Per la penya de Lloret, aquest cop vaig fallar, i em sap greu però em perdoneu oi?!

Ja sé que no és excusa, però las noches me pueden jejeje, no era la meva intenció que la festeta s’allargués tant, però ja sabeu com van aquestes coses, a mida que vas bevent millor t’ho vas passant... Ja m’entendreu...que vosaltres sé que tampoc us salveu!!!

Doncs res, de debó que finalment tenia ganes d'anar, però marxar a la tarda per fe un llarg viatge en tren em semblava una odissea i després d'un dinar familiar encara més...

Espero que us ho passessiu de conya, els dies tant xulos que va fer, aquells jardins que descrivíeu, amb la platjeta de nit, les postes de sol, les birres i el vinet que prometia la Magda... Coneixent-vos també estic convençuda que sí!!!

Haureu fet alguna foto, no??!!

A la propera no falto, ho prometo

3 comentaris:

mgda inquieta ha dit...

Ei Marta!! no sé com descriure aquest cap de setmana! Bé, tranqui, suposo. Poques fotos. El moreno durant la caravana a la autopista. I el vi ni tocar-lo. Vam comprar licors x emborratxar un regiment però no ens vam acabar ni la meitat. De vegades pasa que no cal cremar la nit, a excepció de Cris que anava com una gran anfitriona fiestera.
Dissabte cap al tard vam fer un poc de platja. L'aigua estava molt bé després d'haver passat un minut i moltes onades d'aquelles que si et despistes et torna d'un bot a la tovallola. Unes pizzes i uns menus... El Dani passava del "Ca-maco" al "Això es horroros" mentre en mig se li escapaven frases de "Buag, guiris, haurieu d'estar tots morts" (va ser el punt divertit del viatge.
Diumenge després del dinar, ja cap al tard i abans de marxar vam fer uns passeigs per la costa, hi havien indrets amb vistes molt maques. Quina enveja dels rics que tenen cases a les urbanitzacions, perquè poder-se aixecar de matí mirant aquell horitzó no deu tenir preu.
De fotos no en podràs veure gaires. La reportera dicharachera es va deixar la càmera a casa. El Dani remugava quan demanavem que la tragués i l'Angel de tant en tant treia el mobil. Això vol dir que s'haurà de repetir; aquest cop amb més gent, encara que sigui fora de temporada ;9
T'apuntes llavors?

Martona ha dit...

M'imagino el Dani perfectament jajaja crític com sempre
I la Cris como en su casa jeje mai millor dit
No sé que es deu sentir llevar-te i veure des de casa la immensitat de l'horitzó, però estic amb tu que no deu tenir preu, ha de ser...buff se te'n van tots els mals

I tant que m'hi apunto, a Lloret on sigui, i si és fora de temporada, vist el que dius, potser millor

Doncs res, es repeteix i s'acaba tot el que vau comprar!

Angel FM ha dit...

Hoooolaaaa!

Saludos desde Croacia!
Muy buena cronica del fin de semana, Magda!
Yo me lo pase bien. Estuvieron bien los paseos por Lloret, el banyo entre tantas olas, la companyia,...
Bueno, puede que no fuera mi mejor noche de fiesta pero esto va como va y mi estomago no estaba para fiestas el sabado a las 5:00...
Bueno Marta, a la proxima te tienes que apuntar que lo pasamos bien seguro!!!
Para acabar quiero darle las gracias a la Cris por el fin de semana que pasamos en su casa de Lloret.

Nos vemos.