dijous, 31 de juliol del 2008

Pos ahí va...PROGRAMA FESTES XIRINGO COP RIPOLLET 2008
























DIVENDRES 29:

19.30h. Correbars (sortida plaça 11 de setembre)
22.00h. Pregó de Festa Major
22.30h. Concursos: de menjar flams, de llançament de pinyols d'oliva i d'encistellar anelles a ampolles
0.00h. PunxaDiscos Blackunin
1.30h. PunxaDiscos Verbeno


DISSABTE 30:
20.30h. Campionat de jugar al duro
22.30h. Concurs de Titius
23.30h. Campionat de piràmides de gots
0.00h. Concert amb el grup SELF
1.30h. Final del campionat de piràmides de gots
1.35h. Concert amb el grup RUMBA MEDUSA


DIUMENGE 31:

12.00h. Vermut Jazz, jocs infantils, pallassos, el burricorni de Canovelles, olimpiades, concert, vermut, PAELLA popular i migdiada popular (al Parc de la Solidaritat)
21.00h. Concurs d'acudits, concurs de bandes sonores de films i joc del quinto
22.30h. Concert amb JAZZ DE NIT
0.00h. Concert amb els JALEO REAL (rumbeta bona)
1.30h. PunxaDiscos DjFarruquito


DILLUNS 1:
20.00h. Balls de Saló
22.30h. Concert amb el SOBRINO DEL DIABLO
23.30h. Lliurament de premis dels concursos, campionats i olimpiades
0.00h. PunxaDiscos Pare Manyanet
1.00h. Dj MEREY (Veneçuela)

8 comentaris:

Martona ha dit...

Va, aquest cop inauguro jo mateixa els comentaris...que tinc molt per dir:
El Pol (DJ Pare Manyanet) m'ha fallat aquest any. NO VULL MÉS SALSA DJ MEREY...que pesaoooo i a sobre fi de festa ooouuuuu

I ese Sobrino del Diablo, con su espléndida manager jajajaja

I quin fotimer de concursos, ja aviso que jo aquest any no jugo al quinto que sempre em toca algu i al final semblarà un tongazo!

Buenu, divendres, la gran estrena per això, pinta molt bé, més les ganes que nosaltres hi posem, pot estar moooolt bé!!!!

Martona ha dit...

Aiixxx sí!!!
I diumenge, pos també una mica de garrulerisme i rumbeo que no falti jajajja

anella ha dit...

Oleeeeeee!!!!
Ese xiringo!! Ese Kiko Veneno!! Ese correxiringos en petit comité!!
Esas carajasss!!!

Martona ha dit...

Aaaiiii Joselito tralara lara

Ole ole ole que ja falta ben poquet jajajaja

Festa grossa a Ripollet!!!!

Mgda Inquieta ha dit...

Abans però... Festes Majors de Gràcia!! mmmm a cremar Bcn, eh!?

http://www.festamajordegracia.cat/event/2008/08/29/month/all/all/1

Martona ha dit...

Venga va, doncs a Gràcia a liar-la una mica també jajaja

Maite ha dit...

Buah buah buah!!!!!!
Com m'agraden les festes majors... i els concertillus bons...i les birretes...i les festes que ens montem a banda!!!

Jo tinc els meus dubtes... del Merey, després del Pol: Mira, a mi el Merey, de jove mmm... però la música... AMUNT PAREMANYANET I LA SEVA MUSIQUETA CANYONDEO!!!!!!!!!

Aaaah!!! Se m'oblidava...
Agrair a la Martona que hagi participat en que dilluns actui al xiringu EL SOBRINO DEL DIABLO!!!
jajajaja!!! De farrera, a organitzadora de eventos: SI SENYOR!!!!

Anònim ha dit...

Bueno, a ver, aclara la cuestión: qué día quedamos contigo para las cervecitas de marras?
Mina dice que viernes le va bien (no ha subido a Berga al final, estuvo una semana malita y ya está sanísima pero de vacaciones forzosas)
Besitos,