dimarts, 8 de juliol del 2008

Eto que é??

A veure per a aquestes incultes que només fem que beure cervesa!!!
(Que consti que no la canvio per res, però de tant en tant, també va bé sortir de la rutina oi?)
Doncs Maite, va per tu, no sé si amb aquests ingredients t'animaré més o no, però crec que els principals components d'un DAIKIRI són el rom blanc, el suc de llimona i el sucre

Què?? T'animes a provar-ho amb mi o ens tornem a conformar amb un Mojito jajaja

Ah tinc una convidada especial a aquest blog que us saluda a tots:

"Hola a tothom!!! Sóc la MAR!!!!!!!!!! I estic a casa la iaia i la Marta"

4 comentaris:

Maite ha dit...

Ei Martona!!!!
Que fort no?! L'única diferència entre el daikiri i el mojito... és el canvi de la llima per la llimona!!!
Saps perquè ho dic així?! Algun n'havia fet a casa,... pensant que era un mojito, i ara resulta que era un daikiri!!!
jajajajja!!!
Si ja ho pots dir ja, que som birraires...jajajajaja!!!

Això està fet, aquest divendres: daikiri!!!

mgda inquieta ha dit...

Eps Maite, t'oblides de l'ingredient que fa que a aquell ron blanc se li digui mojito.... i no es la llimona ni la llima... sino la menta!!!!!!!
jejejjeje
esa culturilla alcoholica...

Maite ha dit...

Aaaah!!!
jajajajaja!!!
Osti, saps que m'has fet tornar a mirar quins eren els ingredients, a l'entrada del blog?! No m'havia ni fixa't...jajajaja!!!
Les plantes, pels conills!!!jajajaja!!!

Maite ha dit...

Bufff!!!!
Després d'haver tastat el daikiri... no se que és pitjor, si el pelatazo que vaig pillar... o el que porto ara mateix...
jajajajaja!!!!!
El d'ara és pitjor: vaig col·locada de tanta lectura filosòfica sobre la globalizació i l'interculturalitat.
Per favor, que és dilluns!!!!