dimarts, 8 de juliol del 2008

Agenda cultural...buff ! un pèl escassa

Sé segur que us haureu quedat així després de l'últim post (veieu com domino ja el llenguatge blogguero?!).
Per això, he pensat que la cosa havia de pujar de nivell, i ja que som a l'estiu, de vacancetes, concertillus... concertillus?? pos eso, aquests són els que de moment he trobat interessants
Ara que si algú fa alguna aportació millor, jo encantada perquè el asunto flojea una mica i tinc moltes ganes de festes pròpies de l'estiu!!!

18/08/2008 PLOUEN CATXIMBES
Gràcia Pl. Rius i Taulet 22:00

28/08/2008 FELIU VENTURA + AT VERSARIS + Actitud MAria Marta + The Pepper Pots
17a FMA de Manresa 22:00 GRATUÏT

I just el dia següent les FESTES de RIPOLLET, que a veure si aquest any veniu a fer alguna birreta al xiringo: festa i prive estan assegurats i si més no una bona estona amb els ripolletencs i ripolletenques ben segur! A més teniu 4 dies per triar!!!

5 comentaris:

mgda inquieta ha dit...

M'apunto segur al de Plouen Catximbes (mmmm festes de Gràcia!!! que bueno)
I al de Ripollet... m fa una mica de vergonya. Sols conec dos ripollenques!!

Martona ha dit...

Ookk nou fitxatge per Gràcia!!!

Puajj Magda quina excusa més fluixa, només dues, però valem per 10 jajaja

Així millor tia, la festa major, sobretot cap a la matinada jeje, és el millor lloc per conèixer més ripolletencs i/o ripolletenques!!!

Anònim ha dit...

Mina me ordena poner este comentario:
"M'interessa el tema festes de Ripollet, especialment perquè fa tres anys que tracto la Martona i no m'he dignat a passar pel seu poble! Últim cap de setmana d'agost? Mmmm, estaré baixant de Berga. A veure si m'hi acosto de veritat."

Maite ha dit...

UIUIU!!!
Comentari de festa...falto jo!!!

Porto una estoneta buscant i buscant...i de moment el tema concertillus...està una mica peix...
Aixxx, les Festes de Ripollet...ei! Que aquest any, em dignaré a apareixer als concerts que organitza l'ajuntament: el Kiko Veneno és el Kiko Veneno, no Martona?!

Martona ha dit...

jajajajaja

Va sí veniu!!!

Ripollet mmmm no té res d'especial, però la seva gent val moltíssim i fa que el poble tingui un encant distintiu!!!

Mina merci per la info, ja estaré al cas, sinó que és molt probable, ben segur que tu sí jeje

Quina promo del meu poble ufff