dijous, 25 de setembre del 2008

La millor promoció de Documentalistes de la UAB

Crec que ara començo ja a ser conscient, tot i la gripositat que porto a sobre, del que representa haver acabat la segona carrera.
Sóc lliure!!! I estic molt feliç de no haver de patir més per lliuraments, notes, suportar soporíferes classes... Sóc lliure de la UAB!!!
Aquestes birres són les que més a gust m'he pres a la Vila, de debó, malgrat el fred que hi feia...
Ara però, ja els trobo a faltar, espero que el contacte no es perdi, com malhauradament acostuma a passar...
Però, ALEGRIA! que ja som Documentalistes, i als que no ho són, els falta ben poquet.
L'Enhorabona a tots i totes!!!

6 comentaris:

mgda inquieta ha dit...

Sovint diuen que després de la carrera hi ha com un abisme. La joventut (o el tipus de vida) sembla acabar i els plans es redirigeixen. A mi em queda el darrer.
I la majoria de companys ja passen a l'altre vida, com 1 dimensió desconeguda. Tb em dona la sensació que s'acaba algo. Aquests 3 cursos se m'han passat volant, massa curts. En algun moment compartit hauria volgut que s'aturés el temps (a Lisboa, per exemple).
Ja els he dit mil cops que el primer dia de classe vai pensar que tots plegats eren una colla de raros. Ara ho puc afirmar i, a part, afegir que no em sobra cap al grup. Tal com son aporten el seu punt especial a aquesta colla que em fet entre tots. La formula no la sé...
Aquest estiu que aprofitem qualsevol moment per quedar i al setembre amb els retrobaments... de vegades tinc ganes de disecar-ho tot (sobretot ara que marxeu). Tranquis que no ho faré pas. Sé que llavors si que us hauria perdut.
Així que el temps passa i anys empeny, no sé com serà el futur però no me l'imagino sense els companys de Documentació. No sé de quina manera mutarà la relació. Sento però que sense tenir-vos com a possessió ja esteu dins meu. Per això ja sé que no us perdré mai.

Maite ha dit...

EEEIIIIII DOCUMENTALISTES!!!!
ESTO...MAGDA: QUE LI POTS PASSAR A LA MARTA LES FOTOS DE LA "NNEKA"?!
JAJAJAJA!!!

Martona ha dit...

Carai Magda, quina faceta de poeta més maca...que bonito!!!

mgda inquieta ha dit...

Les fotos estoy en ello Maite, l'altre dia no em deixava el facebook dels... mmm però no pensis que surt gaire! entre la distància i la mata de cabell que porta la Nneka... ja em direu! El q me l'heu de passar, sonava molt bé allà davant el MACBA

mgda inquieta ha dit...

Eiiiiiiii Muchachito bombo infierno demà de concert gratix a les festes majors del Prat del Llobregat. 22h al Parc Nou. Us apunteu bitxos??

Maite ha dit...

Musiqueta de la Nneka?!
Això està fet!
Sabia que havia de tenir un directe de putamare... però la veritat, és que molt més del que m'imaginava!!!