diumenge, 24 d’agost del 2008

Una noche en la tierra

Un divendres que no surto i després d'aguantar una llarga estona de "Donde estás corazón", el cap realment m'explotava, i jo em pregunto com pot donar tant de sí el fet que la Duquesa de Alba amb 82 anys es vulgui casar... en fi, infumable!!!
Bé, finalment la iaia va anar a dormir i el zapping fou instintiu, clic, canvien però ja!
Dit i fet, i em vaig trobar amb aquesta peli al 33, que ja estava començada, així que no sabia el títol, però em va enganxar ràpidament. El servei realment "eficaç" del teletext tornava a donar un títol equivocat, l'"Embolat" deien... en fi, si no s'equivoquessin, ja no seria el teletext.

És una pel·lícula que et fa riure i entristir alhora en funció de la historieta, que en definitiva et fa pensar, cadascuna d'elles passa a una ciutat diferent, i sempre el protagonista és una taxista que treballa de nit i s'estableix una relació amb el seu passatger.

Us deixo amb un tastet amb la història de Roma, protagonitzada per Roberto Benigni, la més còmica, que a mi particularment em va agradar molt. El tros que he seleccionat és el més divertit, Benigni porta de client a un capellà, al que ell s'entesta en tractar de Bisbe, i sent la necessitat de confessar-se i així comença...
Si voleu saber com acaba el capellà, així com la resta d'històries, recomano que la veieu


5 comentaris:

Maite ha dit...

Ei Martona!!!
Jajajaj!!! Aquest matí ho he estat buscant jo també... i l'Embolat deuria ser la peli trunyosa que fèien a tv3...
Com que ja em vas dir qui sortia, ha estat fàcil trobar-la: Una noche en la tierra...
Ei, realment, és boníssim el troç aquest amb el Bengini... està com un llum!!!jajajaja!!!
Per cert, la que jo vull veure, que faran dimecres al c+ i ahir no recordava el títol, és C.R.A.Z.Y.
La peli pinta molt bé...

Martona ha dit...

És genial jajajaja

Ah val, jo la tinc aquesta peli, però està en la secció de pelis que encara no he vist jejeje

mmmmmm Maite, d'això que estic ja cansada dels documentals, que voldràs fer un rulillu??!! jajajajaja és que me aburrooooo

Mgda Inquieta ha dit...

jjaja així que reposant forces per les festes de Ripollet? jajjaja
He vist el tros aquest de la peli i jo tb crec q la vai veure, que estava estudiant al menjador i mentre feia zaping... cony... surten 2 cardant!!! jajajja sols recordo això! que havia de seguir estudiant la guerra del Vietnam. Ens veurem per Sabadell?

Martona ha dit...

Per fi torno a tenir Internet!!!Sí crec que també ens passarem per les festes de Sabadell!!!

Allargant com sigui possible l'estiu...

Anònim ha dit...

a ver Martona, la duquesa de Alba tiene todo el derecho del mundo a casarse, por muchos 82 años que tenga... no?

Pero a ver, el problema es tuyo por sentarte delante de Donde Estás Corazón XD